Oren hy

Ni som har problem med er hy borde läsa detta inlägg.

Ända sen jag började använda Proactiv har mina finnar blivit färre och mindre. Förut hatade jag min hy, och jag vet att jag inte är den enda som har känt så.
De flesta tror att man får finnar på grund av skräpmat och sötsaker. Fel, fel, fel.
Nej, de där pommes frites du åt i går gav dig inga nya finnar i dag. Faktisk är det så att det inte har varit möjligt för forskare att hitta NÅGON väsentlig anknytning mellan kost och oren hy. Så all den mat du har varit rädd för att äta - pizza, pommes, choklad - går bra att äta. Använd ditt sunda förnuft men var inte rädd för att njuta av en marabou mjölkchoklad då och då ^^

Jag rekommenderar Proactiv till alla som har problem med sin hy. Jag skulle inte köpt produkterna om det inte vore för min kompis. Först var jag såklart skeptisk .. Vem skulle inte vara det efter att ha sett en massa kändisar och andra människor på tv-shop vara överdrivet glada och prata som om produkterna vore heliga?

Proactiv Clear Skin Program innehåller: Renewing cleanser, Revitalizing toner, Repairing day lotion & Repairing night lotion, och kostar runt 400-500 kronor.

Läs mer på hemsidan =)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Tack så mycket!

2009-03-01 @ 20:32:25
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0